DYREKTOR
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ w WAŁCZU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA ds. FINANSOWYCH
w ramach realizacji projektu konkursowego pn.
„Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim”
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty
Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- studia wyższe II stopnia w zakresie finansów i rachunkowości
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych 2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność,
- umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole, II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. finansowych:
- finansowa i rachunkowa obsługa projektu,
- sporządzanie list płac,
- rozliczenia publiczno-prawne (ZUS, podatek, ubezpieczenie zdrowotne),
- terminowe regulowanie zobowiązań wobec dostawców towarów i usług,
- sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i innej dokumentacji wynikającej z przepisów prawa,
- sprawdzanie pod kątem finansowym wniosków o płatność,
- monitorowanie bieżącego wykonania wydatków zgodnie z harmonogramem projektu.
III. Warunki zatrudnienia:
- Liczba stanowisk: 1.
- Podstawa zawarcia stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony do dnia 31.08.2015r., w wymiarze ½ etatu.
- Miejsce wykonywania pracy:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu, ul. Południowa 10b.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej – CV, wg załączonego wzoru,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk dostępny na stronie internetowej www.pppwalcz.comlub w sekretariacie Poradni,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata dotyczące warunków zatrudniania personelu do projektu według Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 01 lipca 2013r. i Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 24 grudnia 2012r.,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia
i umiejętności.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
Dokumenty wymienione w poz. 1-8 muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Poradni bądź przesłać pocztą na adres:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Południowa 10b
78-600 Wałcz
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracy Specjalista ds. finansowych w ramach realizacji projektu pn. „Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim” w nieprzekraczalnym terminiedo dnia 14 listopada 2013r. do godz. 12:00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Poradni niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wałczu (www.bip.ppp.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Poradni przy ul. Południowej 10b.
Wałcz, dnia 04.11.2013r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marek Syrnyk | 04-11-2013 12:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 14-11-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Syrnyk | 03-08-2015 18:31 |