DYREKTOR
PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ w WAŁCZU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
MENADŻER PROJEKTU
w ramach realizacji projektu konkursowego pn.
„Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim”
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty
Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
-
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, a także korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego,
- posiadanie minimum 5 letniego stażu pracy,
- posiadanie co najmniej 3 letniego doświadczenia w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych,
- umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa pakietów biurowych MS Office,
- umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych,
- umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Płatniczych,
- umiejętność pracy w Podsystemie Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego dla POKL – PEFS,
- doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołowej.
2. Wymagania dodatkowe:
- systematyczność, dokładność, komunikatywność,
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
- umiejętności planowania i organizowania.
II. Zakres wykonywanych zadań:
- zapewnienie terminowej realizacji działań wynikających z harmonogramu projektu oraz kierowanie tymi działaniami,
-
zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych,
z wytycznymi oraz z innymi dokumentami obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, - opracowywanie i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność,
- przygotowanie końcowego wniosku o płatność oraz rozliczenie projektu,
-
przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych dokumentów i załączników do umowy
o dofinansowanie projektu, zgodnie z wymogami IP2, - opracowywanie wzorów dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,
- prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu,
-
nadzór nad rekrutacją uczestników projektu procesu doskonalenia
w szkołach/przedszkolach, - nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE),
-
nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy
i Samokształcenia, - kontrola merytoryczna dokumentacji w szkołach/przedszkolach,
- prowadzenie systematycznego monitoringu realizacji projektu oraz sprawozdawczości projektu,
- działania informacyjno-promocyjne projektu,
-
inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane
z prawidłowym przebiegiem realizacji projektu.
III. Warunki zatrudnienia:
- Liczba stanowisk: 1.
- Podstawa zawarcia stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony do dnia 31.08.2015r., w wymiarze ½ etatu.
-
Miejsce wykonywania pracy:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu, ul. Południowa 10b.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej – CV, wg załączonego wzoru,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk dostępny na stronie internetowej www.pppwalcz.comlub w sekretariacie Poradni,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata dotyczące warunków zatrudniania personelu do projektu według Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 01 lipca 2013r. i Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 24 grudnia 2012r.,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia
i umiejętności.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
Dokumenty wymienione w poz. 1-8 muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Poradni bądź przesłać pocztą na adres:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Południowa 10b
78-600 Wałcz
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracy MENADŻER PROJEKTU
w ramach realizacji projektu pn. „Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim”
w nieprzekraczalnym terminiedo dnia 14 listopada 2013r. do godz. 12:00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Poradni niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wałczu (www.bip.ppp.powiatwalecki.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Poradni przy ul. Południowej 10b.
Wałcz, dnia 04.11.2013r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marek Syrnyk | 04-11-2013 11:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-11-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 04-11-2013 11:37 |